Бажання
Додайте товари до списку бажань
Графік роботи:

ПН - СБ:

09:00–18:00

0
Мій кошик

Обмін та повернення

Ви можете повернути або обміняти товар

Відповідно до закону «Про захист прав споживача», товар який Вам не підійшов, Ви зможете повернути або обміняти протягом 14 днів з моменту покупки.

Умови для обміну або повернення товару в даному випадку:

Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:

Умови повернення товару належної якості:

- товар, не був у вжитку і не має слідів використання;

- подряпин, сколів, потертостей, слідів розтину, немає слідів попадання рідини у виріб або на упаковку, документацію;

- товарний вид збережений - тобто залишилися всі ярлики, наклейки і інше приладдя товару в незмінному вигляді, товар повністю укомплектований, упакований;

- присутні всі документи на товар (інструкції, гарантійний талон, квитанція або товарний чек, що підтверджують покупку), збережені всі ярлики, заводське маркування та упаковка.

* якщо до товару було додано подарунок, він має бути повернутий разом із товаром. При цьому подарунок також не повинен містити слідів експлуатації, повинен бути збережений його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби та фабричне упакування.

 

Що робити у разі неналежної якості товару?

- Для початку потрібна експертиза, проведена в сервісному центрі для підтвердження наявності суттєвих недоліків.

- Покупець можете повернути товар неналежної якості, якщо недоліки суттєві та виникли з вини виробника.

- Якщо недоліки несуттєві, покупець має право на безкоштовне їх усунення у встановлений законодавчий термін.

- Якщо внаслідок експертизи встановлено, що недоліки товару виникли з вини покупця, він зобов'язаний відшкодувати витрати, пов'язані із проведенням експертизи.

- Усунення недоліків, що виникли внаслідок неправильної експлуатації, також проводиться за рахунок покупця.

 

Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право:

- купити будь-які інші товари, наявні з відповідним перерахунком вартості,

- отримати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару,

- здійснити обмін товару на аналогічний при першому надходженні відповідного товару у продаж.

 

У разі повернення товару службою доставки (Нова Пошта), покупець формує повернення який складається з товару, чека або накладної, а також номера банківської картки або рахунку. Повернення коштів буде здійснено банківським переказом протягом 7 робочих днів з дати отримання нами товару.

Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони належать до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Вгору

Ми дбаємо про вашу конфіденційність

Цей веб-сайт використовує файли cookie для маркетингу та статистичних цілей, а також для безпечної та оптимальної роботи сайту. Ви можете змінити це в налаштуваннях вашого браузера. Натисніть кнопку «Погодитися», щоб дати згоду на використання файлів cookie. Детальніше можна ознайомитися на сторінці Угода користувача.